Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 02:27:35 MET DST

compass <compass_at_box43.gnet.pl> wrote in message

> znawca się znalazł ... jak nieznasz to nie sługeruj, że badziewna ...
>
> a tak wogóle to skocz na B3D - były duże testy m.in. kart Leadtek-a

Ej, Cooger!
Chyba wyraziłem tylko przypuszczenie (jakbyś tego nie zauważył).
Znasz wszystkie wersje kart na TNT2? Mam na myśli oczywiście sprawdzenie ich
osobiście a nie przeczytanie testu (być może sponsorowanego ;)) )
Ile ich wsadzałeś do swojego kompa by sprawdzić jak działają?
Na jakim monitorze porównywałeś jakość obrazu?
A może widziałeś karty Leadtek-a w jakimś sklepie w USA?
Po prostu, sam nie sprawdziłem to nie wiem i tylko pytam.