Re: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:05:44 MET DST

On Tue, 31 Aug 1999 10:02:48 GMT, Piotr Powazka <powazka_at_comarch.pl>
wrote:

>To raczej jest przesada. Wystarczy porownac firmy np. w USA. A moze
>nawet inne z bylych "zaprzyjaznionych" krajow.

Dodac mozna, ze na calym pi* swiecie ceny uslug telekomunikacyjnych (o
zgrozo!) spadaja, lub conajmniej stoja w miejscu a u nas rosna!
Dziwny to kraj i dziwne pojecie rozwoju.
Poza tym przez *dziesiat lat TPSa byla absolutnym monopolista. Przez
taki szmat czasu mozna nie bedac nekanym przez konkurencje zapewnic
sobie doskonale zaplecze. Przez te n lat monopolista zapewnil sobie
pozycje takze przez wtyki w urzedach i innych instytucjach. Dzisiaj
gdy na dany teren wchodzi konkurencja najpierw musi walczyc o rozne
pozwolenia itp (oczywiscie TPSa zycia nie ulatwia) a dopiero potem
moze zaczac rozwijac swoja siec. To doprawdy doskonaly sposob na
dbanie o klienta. Ja bym to nazwal dbaloscia o swoj monopolistyczny
tylek (co oczywiscie jest zupelnie normalne ;-)

>Pozdrawiam

Ja tez...
Glide