Tania atramentowka - jaka?

Autor: Pawel Malachowski (pawmal_at_lagoon.FreeBSD.lublin.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 19:05:20 MET DST

Witam,

        Mam zamiar kupic sobie tania (kolo 450zl) drukarke atramentowa.
Zastanawiam sie nad HP-610 i Canonem 2000. Wic w tym, ze na obie chyba
mozna napsioczyc, nie? Z tego co widze z wczesniejszych dyskusji, do tego
HP trzeba dedykowane zbiorniczki 2x drozsze od innych do HP. Naprawde
nikomu niee udalo siee tego jakos obejsc? (interesi mnie zwlaszcza
spasowanie atrameentu czarnego, bo to idzie jak woda ;)). Z kolei ponoc
ten nowy Canon robi wydruki o slabej jakosci (lepszy byl juz BJC-250),
nie wiem tez jak wygladaja koszty jego eksploatacji. A moze nalezy
zastanowic sie nad jakas jeeszcze inna drukarka? Zalezy mi, zeby oba
zbiorniczki - kolorowy i czarny - byly uzywane jednoczesnie, bez
konieecznosci recznego ich przekladania. Bede wdzieczny za uwagi
czy opinie o wspomnianych produktach.

pozdrawiam: PM