Re: !!! Problem po zmianie obudowy

Autor: Chochlik (chochlik_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 03:56:12 MET DST

Sprobuj przelozyc karte graficzna na inny slot. U mnie ATX robi takie rzeczy ,
ze bzyczenie i pikanie to normalka ;). Mam jedno gniazdo PCI , ktore wogole nie
dziala , tzn. karta graficzna nie inicjuje , i potem wylacza sie komputer
wyciagajac wtyczke. Inne urzadzenia tez nie dzialaja , np. modem. Podaj nazwe
plyty , to moze ktos cos wymysli.

pozdrawiam