Re: !!! Problem po zmianie obudowy

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 18:41:58 MET DST

Maciej Nabożny napisał(a) w wiadomości: ...

>Problem: po zmianie obudowy z AT na ATX (konkretnie Green) komputer zaczął
>się "dziwnie zachowywać". Mianowicie dłuższej pracy i wyłączeniu komputera
>(np. w poziomu Win95->ShutDown) komp nie uruchamia się ponownie - ekran
>monitora jest czarny a z bzyczka dolatuje ciągły sygnał. Dopiero po jakiejś
>chwili (ok. pół godz.) komp z powrotem działa.

Ja miałem podobny problem z płytą Microstar MS-6163, ale winna nie była
obudowa. Komputer po wyłączeniu Windowsem (Start->Zamknij system) wyłączał
się ok, ale jeżeli zaraz go znowu włączyłeś, to nieładował się i czarny
ekran, tylko CD wydawał jakiś dziwny dźwięk.

Po wielu próbach (wymiana na inne takie same elementy: procesora, płyty
głównej, trzy inne karty graficzna (AGP/PCI/ISA), pamięci RAM, odłączenie
CD-ROMu) nadal pozostaje tak jak było.

Po wielu dniach spędzonych na próbie naprawy komputera poddałem się. Co
ciekawe, inne osoby montujące komputery na tej samej płycie nie spotkały się
z czymś takim - ja złożyłem dwa komputery w oparciu o tą płytę i na dwóch
występuje taki efekt.

>Maciej Nabożny

--- If you can't make it good, at least make it look good.
- BILL GATES

Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)