Re: Odp: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: asterek (asterek_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 18:11:28 MET DST

> : 1. Netykieta dotyczy raczej literówek, które zdarzają się każdemu.
> Czasami, jak cos piszesz to nie zastanawiasz sie nad tym jak piszesz,
> tylko co piszesz.

Niewazne jak byle duzo i po trupach ?
> : 2. Dlaczego ludzie zasłaniają się netykietą zamiast się poduczyć?
> Ehh... Podrosniesz.... zrozumiesz....

Co to za argument podrosniesz - zrozumiesz ? Uwazasz ze starszy czlowiek ma
prawo walic ile bledow mu sie podoba ? Wrecz przeciwnie , starsi powinni
dbac o czystosc swoich wypocin - jakis przyklad powinni dawac , bo jezeli
nie , to wyrosnie wspaniale pokolenie polakow niepotrafiacych sie nawet
podpisac ... Jezeli ktos nie potrafi pisac , to niech sobie zalozy slownik ,
wezmie korepetycje lub w koncu niech nie pisze ! Nikt cie przeciez nie
zmusza do wyrazania opinii . Jezeli nie potrafie np programowac w Basicu to
nie programuje , natomiast gdy bede chcial to kupuje ksiazke , sciagam
wiadomosci z sieci lub zapisuje sie na kurs .

> : 3. Czy wszystkie nieuki muszą pisać na grupy dyskusyjne?
> Czy obraza Cie to, ze ktos popelnil blad? Czy nie powinienes raczej
> zajac sie terscia zawarta w danej wypowiedzi zamiast krytykowac
> forme? Czy nie wiesz, ze sztuka dyskusji poleka wlasnie na tym,
> zeby umiec obalic argumenty drugiej strony ale w taki sposob,
> aby rozmowca nie poczul sie obrazony?
Bez komentarza
> : P.S.
> : Wydaje mi się, że broniąc źle piszących, robisz im krzywdę.
> A mi sie wydaje, ze czsami powinienes sie powstrzymac od takich
> komentarzy.

Przejrzyj z 5 losowo wybranych postow , jak nie znajdziesz bledu / literowki
, to stawiam ci piwo :)