Re: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Wojtek (moniczka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 17:49:13 MET DST

Marcin Łagonda <ANTISPAMlagonda_at_friko4.onet.pl> wrote in message
> IMHO kazdy komu to nie odpowiada moze wykupic dostep u jakiegos provider'a
> komercyjnego ;-))
> Co dostaje ?... Ta sama cene za impulsy (najczesciej) plus oplata za
> abonament ...
> Oczywiscie placi za jakosc ;-)
> No i sa jeszcze systemy Call-back'owe, ale tu w ogole trudno mowic o
jakosci
> , choc rzeczywiscie bywa taniej

Wlasnie pisalem w jednym z postow, ze robimy sobie siec blokowa + lacze
stale. Ja juz mam dosyc 0202122! Czasami jak sie polacze z inetem to po 10
minutach mam - bajtow wyslanych 80k, bajtow odebranych 80k... To jest
skandal! Takie cos powinno sie reklamowac, ale jak? Kilka dni temu nie dalo
sie nic sciagnac z serverow z poza Polski (chyba w niedziele)...

A wiec robmy sieci blokowe i lacze stale. Tepsa nas olewa to i my ja
olejmy...

Wojtek