Odp: Odp: Samozamykajace win98

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 14:19:15 MET DST

> I co? Udalo Ci sie cos zrobic? Mam bardzo podobny problem. Tyle, ze u
> mnie wystapil on podczas uzywania Win98

Powyciagalem wszystko poza Viperem i to samo. W koncu go wyjalem i wsadzilem
matroxa i pomoglo. Potem zainstalowalem jeszcze raz z Viperem i tez chodzi.
Ale po nastepnym tescie ze wszystkim jest to samo.

Wnioski:

1. Cos nie trybilo z wiperem. Nie wiem co jak do konca instalacji
dochodzilem

2. W dalszym ciagu jest cos nie tak chociaz nie wiem co jesli przy
automatycznych restartach winow uruchamia sie za kazdym razem scandisk. Co z

3. Nie podoba mi sie taki sprzet przy ktorym do instalacji winow trzeba go
calego wybebeszac ;-(((

pozdrawiam

Piotr P.