Re: Odp: Samozamykajace win98

Autor: Tomasz Machalski (tmachal_at_sawan.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 09:18:54 MET DST

Witam,

> Usiluje zainstalowac na tym sprzecie win98 z twaredego dysku i nic mi z tego
> nie wychodzi. Objaw jest taki ze przy dwoch ostatnich restartach uruchamia
> sie scandisk informujac ze system nie zostal prawidlowo zamkniety, a przy
> pierwszym prawdziwym uruchomieniu system zaraz po pojawieniu pulpitu
> (zielony kolor ale jeszcze zadnej ikonki) zamyka sie (prawidlowo) i komp sie
> wylacza.
> Uruchomienie trybu awaryjnego konczy sie wykonaniem niedozwolonej instrukcji
> albo w module kernel albo samego explorera i nic z tym nie idzie zrobic.
> [...]

I co? Udalo Ci sie cos zrobic? Mam bardzo podobny problem. Tyle, ze u
mnie wystapil on podczas uzywania Win98. Po prostu ktoregos razu
(wczoraj) juz sie nie wlaczyl. Pojawia sie tapeta (bez ikonek jeszcze) i
okienko z Wiele-Mowiaca-Informacja,ze: "program msgsrv32 wykonal
niedozwolona operacje w module devcon32.dll i bla bla bla". I wszystko
wisi. Jak kazdy szanujacy sie informatyk ;-) pare razy zresetowalem
komputer z nadzieja ze to pomoze. Niestety, teraz w sekunde po
pojawieniu sie tapety, komputer samoczynnie sie wylacza. Nastepnie
probuje wstac w trybie awaryjnym, ale wyskakuje niebieski ekran z jakims
krytycznym wyjatkiem.
Zdaje sie, ze czeka mnie reinstalacja sytemu. Jak mawial pewien Smerf:
"jak ja nie cierpie reinstalacji!!!".

Pozdrawiam,
Toomy

--