Re: Zakup klawiatury

Autor: CMT (CMT_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 14:08:22 MET DST

> Mam zamiar kupic klawiature (to juz trzecia), ale nie chce kupic zadnego
> szajsu za 30 pln, dlatego tez odnosze sie z zapytaniem do grupowiczow,
> szczegolnie zajmujacych sie pisaniem duzej ilosci tekstow, jaka klawiature
> by mi polecali w rozsadnej ?! cenie tzn. do 200 pln.

Polecam Microsoft Natural Keyboard z malym ale, a mianowicie
ciezko jest kupic stara wersje tzn. nie Elite. Wersja Elite ma troszke inny
uklad klawiszy "sterujacych" BTW bardzo niewygodna i jest
jakas taka nijaka tzn delikutasna za bardzo. Przetestowalem wiele klawiatur
(skladam kompy) i ta mi najbardziej podeszla, raz mialem taka
dzielona na dwie czesci :-))) dobra do grania w NFS z kumplem na pol ekranu
:-)
ale tylko i wylacznie do grania sie nadawala.

> P.S. aby nie zasmicac grupy wdzieczny bym byl za odpowiedzi na prive
> email: azirafal_at_panda.bg.univ.gda.pl

Po to jest usenet zebys nie tylko Ty mogl sie czegos dowiedzec wiec pisze
na grupe

pozdroofka

Zur Bartosz "Zurek DEPECH"
CMT_at_rubikon.net.pl tel. +48 602 698 503
Czlonek klubu NOKIA http://www.klubnokia.ats.pl