Re: Uklad wiatrakow na procku, jak najlepiej?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 11:57:37 MET DST

Arkadiusz Goralski wrote:

> Witam
>
> Udalo mi sie zmusic C366PPGA_at_550@2.2V, chcialbym mu zapewnic jak najlepsze
> chlodzenie i mam pytanie jak ulozyc wiatraki na sorych rozmiarow radiatorze.
> Standardowo na gorze radiatora jest wiekszy wiatrak wdmuchujacy powietrze w
> radiator. Teraz po bokach chce dolozyc jeszcze 2 mniejsze tyle jak je
> ustawic?
>
> Opcja 1.
> Wszystkie wdmuchuja powietrze do radiatora.
>
> Opcja 2.
> Gorny wdmuchuje, 2 boczne wysysaja.
>
> Opcja 3.
> [...]
Najlepiej tak, zeby zapewnic przeplyw powietrza. Nie wiem jak masz
uzebrowanie, ale tak zeby jeden "wpychal" powietrze pomiedzy zeberka a
drugi wypychal. I napewno nie wypychaj goracego powietrza na plyte bo
bedziesz mial problem :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl