Re: Dysek Quantum Fireball

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 11:46:35 MET DST

Rafał Skrzek wrote:

> Mam taki oto problem:
> Posiadam dysek Qantum Fireball 2,13 G SCSI, kontroler (chyba dosc stary)
> Adaptec AHA 154X. Jezeli wejde w setup kontrolera to widze ten dysk OK
> natomiast jezeli zakladam partycje i potem formatuje go z poziomu DOS lub
> Win... to widze go jako 1,3 G. Co moze byc przyczyna. Czy moze to byc zbyt
> stary kontroler (slyszalem opinie nie wiem czy prawdziwa, ze stare
> kontrolery nie widza dyskow powyzej 1 G ?)
> Dzieki z gory za pomoc.

Mozliwe, ze to to, co podejrzewasz. Nie mam akurat tego modelu - mam AHA
2940 i mam w opcjach cos w stylu obslugi dyskow ponad 1GB. Jezeli z
poziomu fdisk'a pokazuje Ci tylko 1GB to najprawdopodobniej jest to
problem z obsluga duzego dysku. Nie masz tam gdzies w setup'ie
kontrolera podobnej opcji????

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl