Re: C366 i podkrecanie

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 05:24:47 MET DST

Bartek Nagorny wrote in message ...

>Powiedz kiedy i gdzie - wezme chlopakow co podpieraja remize strazacka i
>obijemy co trzeba :))

Lepiej nie, bo Was uszkodzi -- jest strasznie silny. :)

>Procesora jak zyje nie slyszalem - czy on buczy ? A moze wydaje inne
>dzwieki ? ;->

A ja słyszałem P75, Cyrixa, P200 MMX... Czasem był to płacz (cryix),
jednak znacznie częściej normalne piszczenie.

>8 lat ? Hmm..Powiedz mi do ktorego roku zycia sie z nim bawiles ? ;)

Do pierwszego gwałtu z rabunkiem i pobiciem. :)

>Nikt nie jest nieomylny :) Ale nie bede sie zabawial w /tfu!/ experta i
>nikomu nie bede proponowal swoich rozwiazan :)

Ale jeśli masz dostęp do dobrej (czytaj P2B :) płyty albo kilku
przyklejanych termometrów, mógłbyś sprawdzić.
W gruncie rzeczy to całkiem interesująca sprawa.

>BTW Gdyby ktokolwiek napisal, ze OT to nie ma racji - my tu miedzy
>wierszami dokonujemy epokowych odkryc :-) Zreszta jest po 4 rano - o tej
>porze mozna bredzic :)
Po 5 rano. Co do epokowych odkryć, to niezbyt. W każdym razie wrzuciłem
na swoją stronkę dawny list Vindexa o Selerkach 366...

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)