Re: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: asterek (asterek_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 04:29:17 MET DST

> nie raklamacja , tu nic nie da ,ALE od listopada wchodzi nowa oferta tepsy
> 1000 zl instalacja 90 abonament miesieczny podobno cos a'la stale lacze
> ponad 140 kb/s
> , ALE MOWIE : PODOBNO , NIE WIEM NAPEWNO !
> moze jest ktos kto wie wiecej na ten temat.....
> pozdrowionka.....................
> btw. numer 0202122 - to rzeczywiscie nic wiecej jak tylko naciaganie
> ludzi. !!!

Ten abonament musisz niestety pomnozyc 2 do 3 razy , instalacja
prawdopodobnie
tez troszke wyzsza i nie spodziewaj sie ze tak od razu :)) Zanim zaczna
udostepniac globalnie to to potrwa pare miechow . Jeszcze jest pare wymogow
technicznych zwiazanych z linia na ktorej mozna takie lacze bedzie zalozyc i
musi byc paru chetnych w okolicy .

--
www.polbox.com/a/asterek - "Jak zrobić pieniądze na internecie"