Re: AMD i Riva-TNT?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 00:33:48 MET DST

pokryfka wrote:
>z tego co slyszalem to tnt gryzie sie z ali, np kumpel posiadal asusa ss7 (na
>alladynie 5) i creative tnt wieszala mu sie w 3d;

chwileczkę, co to jest 'ali' ? typ płyty?
to ma być właśnie creative, sprzedawca twierdził, że ona działa praktycznie
ze wszystkim? (ale drugi sprzedawca)

>inne osoby twierdza ze to wina mvp3 jednak osobiscie posiadam plyte na mvp3 (aopen
>ax59p) i pozyczona od kupla tnt chodzila bez problemu;

więc? jakim cudem u ciebie działa dobrze?

>ponoc nowe sterowniki/bios

to nie ma znaczenia, przecież to nie Windows i jak sterowniki są padnięte,
to pod Linuxem tego błędu się raczej nie powtórzy...

>tak wiec moja rada brzmi bys kupil ta tnt w takim miejscu gdzie w razie problemow
>wymienia ci ja na inna (niekoniecznie tnt)

ciekawe, czy taka RIVA zadziała u mnie w domku? (na _cyrixie_ ! bo ten komputer
(amd) idzie do mojej dziewczyny)