Re: AMD i Riva-TNT?

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 19:12:11 MET DST

z tego co slyszalem to tnt gryzie sie z ali, np kumpel posiadal asusa ss7 (na
alladynie 5) i creative tnt wieszala mu sie w 3d;
inne osoby twierdza ze to wina mvp3 jednak osobiscie posiadam plyte na mvp3 (aopen
ax59p) i pozyczona od kupla tnt chodzila bez problemu;
faktem jest jednak rowniez to ze inny kupel puszcza vipera550 na wspomnianym asusie i
twierdzi ze nie ma zadnych problemow;
ponoc nowe sterowniki/bios powinny zaradzic jednak istnienieje mozliwosc konfliktow
tak wiec moja rada brzmi bys kupil ta tnt w takim miejscu gdzie w razie problemow
wymienia ci ja na inna (niekoniecznie tnt)
pozdrawiam