Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Richie ( Piotr Oblicki ) (Oblicki_at_bigfoot.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 00:12:58 MET DST

kto to sa ludzie znajacy sie na rzeczy ?
bo przynajmniej w lublinie znam polowe wlascicieli , sprzedawcow lub
serwisantow i gram z nimi czesto w quake na fragparty co kilka tygodni,
prawie wszyscy maja najmocniejsze sprzety jakie mozna miec w danej chiwli
 glownie wlasciciele :) ) ale tylko jeden ma rive tnt2, reszta od v2 sli
do v3 :)

pozdrawiam

--
Richie ( Piotr Oblicki )