Odp: ATI player lepszy

Autor: Emil (emil_p_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 22:07:25 MET DST

Przecierz Power DVD bardzo kilowo dekoduje dzwiek np w porownaniu do
Cinemaster wiec nie wiem dlaczego dostajecie takich orgazmow te bzyczenie w
glosnikach doprowadzalo mnie do szalu, teraz uzywam tylko Cinemastera jest
de best.

Emil
emil_p_at_friko6.onet.pl

Użytkownik Bogdan <sorti_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7qjrt1$98t$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> [...]
99%
> , gdzie przy ATI Player srednia to 80%. Posiadam AMD k6/2 300 na płycie
fic
> 503+, 64Mb i
> DVD LG. Ten zestaw odtworzył około 50 filmów z tego 95% bez bólowo i
> płynnie. Filmy z którymi były kłopoty to Ronnin od 21part do 27 i Twister
,
> po prostu stawał prawdopodobnie procesor w niektórych momentach był za
> cienki.
> Jeżeli chodzi o dzwięk to nieudało mi się uruchomić czegoś lepszego w
Power