ATI player lepszy

Autor: Bogdan (sorti_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 20:31:59 MET DST

Podziękowania dla Tomasza Okulewicza i Andrzeja Kubickiego za przesłane
podpowiedzi. Nie mam tak dużej skrzynki na Power DVD , ale udało mi się już
zainstalować. Rzeczywiście numer był w patchu.Skorzystam z Waszych
podpowiedzi i zainstaluje drivers beta (obecnie używam tych z oficjalnej
strony ATI chyba z marca 99)
Używamy podobnych kart dlatego podzielę się moimi uwagami.
Zainstalowany Power DVD moim zdaniem niedorównuje orginalnemu ATI DVD 3.10
Obraz jest gorszy a dzwięk jeszcze nie sprawdziłem.W Power DVD przy
włączonym wspomaganiu sprzętowym obraz jest przeplatany kolorowymi
kwadracikami, przy wyłączonej tej opcji obraz jest poprawny lecz zauważalne
jest
szarpanie a wykorzystanie procesora (pakiet norton utilities) skacze na 99%
, gdzie przy ATI Player srednia to 80%. Posiadam AMD k6/2 300 na płycie fic
503+, 64Mb i
DVD LG. Ten zestaw odtworzył około 50 filmów z tego 95% bez bólowo i
płynnie. Filmy z którymi były kłopoty to Ronnin od 21part do 27 i Twister ,
po prostu stawał prawdopodobnie procesor w niektórych momentach był za
cienki.
Jeżeli chodzi o dzwięk to nieudało mi się uruchomić czegoś lepszego w Power
DVD niż to co mam przy ati player z Sound Blasterem Live Value(ustawiony na
4 głośniki i najlepiej jak wyłączona jest opcja - movie mode . Player ATI
uruchamia się od razu na dźwięk AC3 a efekty takie jak przelatujący
helikopter z tyłu na przód (Godzilla) mam od początku, czy przy Power DVD
2.0 ostatnio popularnym na grupie te efekty są jeszcze lepsze lepsze?
Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.
Bogdan Szczepaniak sorti_at_polbox.com