Odp: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 11:12:04 MET DST

Użytkownik Krzysztof Oledzki <ole_at_saxon.ant.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:jxqz3.17477$Qh1.248760_at_news.tpnet.pl...

> :> z kad wiesz , o tym , a wiesz moze ile to bedzie kosztowalo lub w
> : jaki
> :> sposob mozna sie na to zdecydowac i podpisac umowe (tego na tej
> : stronie nie
> :> bylo) ?
>
> : z kad
> : ~~~~
> : co to za język?
> : co mialeś z polskiego?
> No sorry, ale o net etykiecie to Ty chyba nie slyszales?

1. Netykieta dotyczy raczej literówek, które zdarzają się każdemu.
2. Dlaczego ludzie zasłaniają się netykietą zamiast się poduczyć?
3. Czy wszystkie nieuki muszą pisać na grupy dyskusyjne?

P.S.
Wydaje mi się, że broniąc źle piszących, robisz im krzywdę.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:aval_at_aval.com.pl