Odp: P2B możliwośći i ocena

Autor: Michal' (olgierd_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 11:35:55 MET DST

Po ostatniej aktualizacji BIOS mozna do niej wlozyc PIII-600. O ile
pamietam, pierwsze wersje mialy zbyt malo wydajny stabilizator napiecia, co
powodowalo, ze karty z chipsetem Riva TNT nie byly w stanie z nimi
wspolpracowac.
Poza tym - uzywalem kolejno P2B, P2BS - obecnie P2BLS i nie mam zastrzezen
do plyty.

> Która płyta ????
> P2B - ????
> ^^Pentium II
> ^ Chipset Intel BX
> ^^^^ tu powinno wystąpić oznaczenie konkretnego modelu.

P2B to wlasnie jest konkretny model.

> To tak jakbys stwierdził kupiłem forda i co o tym sądzicie (bez
> informacji Focus czy Escort czy Transit, który model i rocznik i wersja)

Doprawdy ? P2B jest modelem podstawowym, bez zadnych dodatkow. Polecam
zapoznanie sie chocby z oferta firmy ASUS zanim zaczniesz kogos rugac.

Michal' Turakiewicz