Re: klopot z karta TV po zmianie graficznej

Autor: Daniel Szopniewski (dszop_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 00:38:22 MET DST

Nazir napisał(a) w wiadomoœci: <37CA760B.C19D8640_at_kki.net.pl>...

>[ciach]

>Sproboj jeszcze jednego. Sciagnij sobie programik JTV (patrz
>http://tvmania.pl). Tam w opcjach masz cos takiego jak tryb overlay albo
>normal (cos w tym stylu). Moze to bedzie Twoje rozwiazanie????.

Ze standardowym oprogramowaniem do karty jest programik który przelacza
miedzy tymi trybami.
NIE ROZWIAZUJE PROBLEMU
A wlasnie, co te tryby wlasciwie robia??? Nie zauwazylem zadnej róznicy...

Mialem ten sam problem, musialem zmienic karte graficzna. Tak sie sklada ze
na pudelku od karty pisze na czym to bylo testowane. Chcialem kupic k.graf.
Jaton Blaze costam (wtedy to byla nowosc, tez 97r.)
Kupilem jednoczesnie obie karty i co? I wielkie G. Dokladnie te same objawy.
Musialem kupic Virge'a DX'a i NA TYM CHODZI BEZ PROBLEMU.
Sprawdzilem ja kiedys na ET6000 i Rivie zx i dzialalo, mam nadzieje ze na
TNT2 Ultra tez zadziala...

A wlasnia, ktos ma taka karte i Aver'a??? Dziala???????

Daniel
dszop_at_priv6.onet.pl