Re: klopot z karta TV po zmianie graficznej

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 21:59:03 MET DST

>Pisze na ta grupe, bo mam duzy problem:
>po zmianie karty grafiki w swoim kompie stracilem mozliwosc
>ogladania telewizji za posrednictwem karty TV, ktora poprzednio
>sprawowala sie idealnie.
(...)

    Nie wiem na jaką kartę zmieniłeś, lecz miałem podobny problem i jak się
później okazało była to wina sterowników karty graficznej. Zmieniłem
sterowniki na starsze i wszystko przywróciło do normy. Wniosek: Nie zawsze
nowe drivery muszą być lepsze (przynajmniej pod każdym względem).

P.S. Jak kartę teraz posiadasz? (po zmianie)

ANDRZEJ TUREK
0 501-417-515
andre_at_kr.onet.pl Kraków