Re: Dysk SCSI LVD do kontrolera UW SCSI = klopoty?

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 23:03:18 MET DST

Michal' <olgierd_at_priv.onet.pl> wrote:

> ale kabel i tak musi miec na koncu terminator LVD.

No ale kontroler nie jest LVD, wiec dziwne, ze musze miec terminator LVD....
Na tym kablu wisza mi teraz dwa dyski - oba to sa te IBM DDRS LVD. Jeden z
nich jest na samej koncowce tasmy. Jak na razie wszystko chodzi OK. Czy na
100% musze miec ten terminator? Kontroler nie jest LVD! Dyski sa !

Jaki jest koszt (mniej-wiecej) terminatora LVD ?
Czy gdybym mial tez kontroler LVD (czyli wszystko LVD) to tez bym
potrzebowal terminatora na koncu tasmy ?

Wielkie dzieki za odpowiedz!

WR