Odp: Czym kompresowac WAV >MP3

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 19:55:19 MET DST

Użytkownik Zbyszek <zbyszek_at_gd.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7qjg04$nt6$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Radzę Ci się dobrze zastanowić, czy przy enkodowaniu MP3 rzeczywiście
> najważniejsza jest szybkość. Konwersji plików WAV na MP3 dokonujesz tylko
> raz, więc myślę, że lepiej nawet czasem zostawić włączony komputer na noc,
> niż słuchać później charczących i zniekształconych kawałków bez niczego
> powyżej 15-16kHz... Kiedyś używałem MPlifiera (byłem młody i głupi :)),
> który korzystał z kodeka f-my Xing. Szybkie to było, fakt, ale jakość
> pozostawiała bardzo wiele do rzyczenia.

A ja polecam WMA.
Kompresuje dość szybko, jakość lepsza i mniej miejsca na dysku zajmuje.

--
={ Michał Młynarczyk }={ michal_at_gorilla.com.pl }=
={ http://gorilla.com.pl }={ katalog stron WWW - dodaj swoją! }=