ZOOM 33600bps - problem???

Autor: Mariusz Mierzejewski (gsd_at_psy.info.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 15:32:35 MET DST

Witam
Mam chyba problem z modemem - wewnetrzny Zoom V.34+ model 275PL.
Uzywam go od ponad poltora roku i jak dotad zawsze bylo OK., zero
zerwan, polaczenie zawsze na maxa czyli 33600. Ale od paru dni zaliczam
"martwe" polaczenia, tzn. modem sie laczy z TPSA, dogaduje sie z
tamtejszym modemem, nastepuje logowanie i cisza. Wg okienka "Polaczenie"
modemy sie dogadaly, ustanowily predkosc na 33600, tyle ze nic nie
dziala, nic nie moge sciagnac (a mam komercyjne konto), nic obejrzec na
WWW, etc. Niby polaczenie jest, a naprawde go nie ma - impulsy leca, a
ja sie wsciekam. Moge miec kilka takich "martwych" polaczen po rzad, po
czym za pare godzin wszystko jest OK i calosc dziala normalnie czyli
szybko.
Zastanawia mnie informacja z tego windowsowego okienka "Polaczenie":
Bajtow odebranych: 394 ---> przy kazdym "martwym" jest tyle samo,
niezaleznie jak dlugo bede siedzial w Sieci
Bajtow wyslanych: 4 970 ----> przy "martwym" zawsze jest duzo wiecej
wyslanych niz odebranych, tak jakby modem TPSA nie odpowiadal, albo moj
nie odbieral.
I nie wiem czy to wina mojego modemu czy tego u TPSA?

Z gory dzieki za pomoc
pozdr

--
Mariusz Mierzejewski