Re: Edycja Biosów -modbin czy coś innego?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 12:30:58 MET DST

>Sorry, ze Ci nie odpowiem, ale tez mam pytanie.
>Czy wgrywales BIOS po edycji modbinem ?
>Ja raz sprobowalem zmienic napis, ktory sie pojawia
>przy starcie (Release xxxxxxx) ale po upgradzie
>BIOS nie dziala. Uratowal mnie BootBlock i oryginalny
>plik BIOSu. Nie wiem dlaczego to nie dziala. Logo
>zmienialem kilka razy i wszystko jest OK.
>Pozdrawiam.
>Muad'Dib

Bawiłem się edycją biosów np. uaktywniłem opcję "PWRON After PWR-Fail"
w biosach Abit-a. Po upgradzie wszystko w porządku tylko mimo różnych
ustawień tej opcji komputer nadal się nie włączał po dostaniu
zasilania.
Zmianą tego napisu o którym piszesz się nie bawiłem. Gdy będę miał
drugą kostkę (Flash) to się więcej pobawię.