Re: Edycja Biosów -modbin czy

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 08:05:56 MET DST

Wojtek wrote:

> Czym mozna wyedytować pliki biosów - 2Mbitowe?
> Mam modbin-a w wersji 6 Beta2 - ale ten się wywala. Wcześniejsza
> wersja 4.50.77 (lub 4.50.75, 4.50.66) nie potrafią zapisać modyfikacji
> - przy zapisie kasują plik. Pliki do biosów 1-Mbitowych ładnie
> zapisują
> Czy jest jakaś nowsza wersja modbina obsługująca update do kości
> 2-Mbitowych.
Sorry, ze Ci nie odpowiem, ale tez mam pytanie.
Czy wgrywales BIOS po edycji modbinem ?
Ja raz sprobowalem zmienic napis, ktory sie pojawia
przy starcie (Release xxxxxxx) ale po upgradzie
BIOS nie dziala. Uratowal mnie BootBlock i oryginalny
plik BIOSu. Nie wiem dlaczego to nie dziala. Logo
zmienialem kilka razy i wszystko jest OK.
Pozdrawiam.
Muad'Dib