Re: Odp: Procesor Intel 200 MMX

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 12:28:25 MET DST

>Możliwe, że miałeś jakiegoś jednego z pierwszych wyprodukowanych MMX'ów
>w których jeszcze Intel nie zastosował blokady mnożnika.

A to ciekawe ... ja mam iP166MMX BOX, wyprodukowany jakie 2-2.5 roku temu. I
co ? Blokady mnoznika nie ma.

Pozatym to po raz pierwszy slysze ze stare Pentiumy Intela mialy w sobie
taka blokade.

Przeciez dopiero od PII zaczeto stosowac ta zabawe.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl

PS: A mam dokladnie to samo co w/w