Boot loader do FDD?

Autor: Antoni Goryl (eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 12:20:30 MET DST

Szukam loadera do dyskietki startowej (bootującej) 3,5",
tak aby móc wybrać międzu bootowaniem z dyskietki lub
z HD. Czy coś takiego w ogóle jest?

Właściwie to chcę zrobić CD bootable (wiem, jak i nie-
jednokrotnie to robiłem - część bootująca jest obrazem
dyskietki startowej, systemowej), ale jest irytujące, że
dopuki nie wyciągnę płytki CD, to komputer ciągle bootu-
jesię z CD. Dyskietkę dużo łatwiej wykluczyć z procesu
startowania komputera przez wciśnięcie przycisku, który
ją wyrzuca. W przypadku CDROMu trwa to jednak dużo dłużej
i nie da się tego zrobić w ostatniej chwili, kiedy się
człek spostrzeże, że zapomniał poprzestawiać.

Wybór między startem z CD a HD (nie licząc oczywiście zmian
ustawień w BIOSie) z całą pewnością jest możliwy, bo tak się
zachowuje dysk instalacyjny do WIN 98.

Proszę o wskazówki, gdzie szukać, względnie poczciwą a usłuż-
ną duszę o przesyłkę na priva.

--
Antoni Goryl
eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl