Re: abit BX6 - włącz się jak dostaniesz prund !

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 10:43:05 MET DST

>problem w tym, że ABIT BX6 tego nie ma !
>
>kurcze, wymyślają jakieś zabiedzone powermanagmenty, ACPI i inne
>bzdury - a podstawowej sprawy nie ma.

W biosach Abit-a jest opcja "PWRON After PWR-Fail". Jest ona jednak
ukryta. Bawiłem się edycją biosów i włączyłem tą opcję. Mimo różnych
ustawień tej opcji komputer się nie włączał po dostaniu zasilania.
Może Abit dopiero pracuje nad tą opcją i odpowiedni wpis już umieścił
w biosie (wyłączając go) ale nie dorobił jeszcze odpowiednich
procedur.