Re: abit BX6 - włącz się jak dostaniesz prund !

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 16:41:53 MET DST

In article <37CA8915.5E8BD9B2_at_kki.net.pl>, nazir99_at_kki.net.pl says...

> To proste - tak na prawde nie chodzi o producenta plyty, tylko o typ -
> dokladnie tak zachowuja sie plyty (zasilacze) ATX. Sposob???? Najlepiej
> kupic dobrego UPS'a. No chyba ze pradu nie ma 12 godzin - chyba zaden
> UPS tyle nie wytrzyma :)))

A prostsza i tansza metoda to polaczenie kabelka PS_ON do masy przy
wtyczce zasilania (mowimy oczywiscie o ATX). Wtedy komp bootuje, gdy
dostaje napiecie (oczywiscie jesli Twoj zasilacz posiada hardwareowy
wlacznik). Wada kosmetyczna jest, ze po zakonczeniu Windowsow sie nie
wylacza, tylko pozostaje mrugajacy kursor w lewym gornym rogu. Po
ponownym uruchomieniu scandisk jednak nie rusza, wiec mysle, ze jest
okay.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)