Re: napełnianie

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 10:08:01 MET DST

Wit napisał(a) w wiadomości: <37CBC9F8.BF94DACA_at_kki.net.pl>...
>Witam!
>Może mi ktoś poradzić jak i czym napełniać pojemniki z tuszem
>w Lexmarku 3200. Ostatnio napełniłem czarny pojemnik
>tuszem pelikana i przez pierwsze dwa dni drukowal super
>ale potem zaczely robic sie takie puste linie jakby sie dzysze zapychały
>
>a po paru dniach nie uzywania wogule przestalo drukowac. Po namoczeniu
>i wydrukowanu paru stron z ciemnymi paskami (opcja czysc dysze) jakos
>normalne drukuje. Ale takie operacje co pare dni to mnie nie
>fascynuja...
>co robic ??? z góry dzieki

Nie uzywac bron Boze Pelikana bo to syf straszny i popsul mnostwo glowic.
Lepiej zaopatrzyc sie we wklady do Hewlett Packarda firmy Print-Rite (pasuja
do kazdej drukarki).

Swoja droga nie wie nikt jak napelniac tusz do HP 850/895 ?
Niedlugo mi sie skonczy wiec bede chcial poeksperymentowac.