Odp: Zakup klawiatury

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 09:09:01 MET DST

Użytkownik Zbigniew Cofala <cofala_at_bdm.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:37CC6B45.5D679093_at_bdm.com.pl...

Polecam Microsoft Natural Keybord, rok temu kosztowala 160zl (wersja OEM.)
(co prawda slyszalem, ze wiele osob nie moze sie przyzwyczaic do nierownosci
oraz podzalu klawiszy na dwa nierownolegle bloki, ale dla mnie ta klawiatura
k byla boska juz od pierwszego dnia, bez porownania z poprzednia (chociaz w
porownaniu z klawiatura kolegi moja poprzednia klawiatura nie byla najgorszy
m badziewieiem) przez jakiesz 8 miesiecy non-stop uzywalem tej klawiatury do
pisanie po 6-8 godzinn dziennie i wogole nie bola dlonie(w przeciwiennstwie
do oczu :(( )
PS: Zachecam wszystkich do korzystania z bezwrokowej 10-cio palcowej metody
pisania z klawitury, bez porownania z tym co sie najczesciej widzi (tzn. 4-
6 palcow i przenoszenie co sekunde wzroku z klawiatury na monitor
Leszek