Re: 2 różne Autostarty Windy?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 08:48:03 MET DST

PCys wrote:

> Koledzy czy ktoś wie jak skonfigurować Windę tak żeby miała nie 1 a 2
> autostarty?
> Chodzi o to żeby móc uruchamiać Windows w konfiguracji "internetowej"
> (automatycznie uruchamiana jest przeglądarka, plus jakieś bajery internetowe
> typu PPP-Boost, NetAccelerator itd.) albo w konfiguracji
> "normalnej"-minimalnej, gdzie wszystkie bajery internetowe są niepotrzebne.
> Względnie, czy jest jakiś sposób na proste uruchomienie grupy 4-5 programów?
> Żeby zgrupować je w jednym folderze i odpalić jednocześnie?
> [...]

Moglbys sprobowac cos takiego jak profile uzytkownikow. Kazdy taki user
ma swoj autostart. Podczas startu Wingrozy jestes pytany o nazwe
uzytkownika (z tym ze domyslnie podaje ostatnio wybrana). To moze byc
twoje rozwiazanie (bez ingerencji specjalnych programow).

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl