2 różne Autostarty Windy?

Autor: PCys (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 02:30:59 MET DST

Koledzy czy ktoś wie jak skonfigurować Windę tak żeby miała nie 1 a 2
autostarty?
Chodzi o to żeby móc uruchamiać Windows w konfiguracji "internetowej"
(automatycznie uruchamiana jest przeglądarka, plus jakieś bajery internetowe
typu PPP-Boost, NetAccelerator itd.) albo w konfiguracji
"normalnej"-minimalnej, gdzie wszystkie bajery internetowe są niepotrzebne.
Względnie, czy jest jakiś sposób na proste uruchomienie grupy 4-5 programów?
Żeby zgrupować je w jednym folderze i odpalić jednocześnie?
Gdzieś czytałem o programie który to wszystko robił. Jeśli ktoś pamięta
gdzie to było albo używa, pomóżcie. Mnie cholera bierze jak muszę po
włączeniu kompa zamykać jeden po drugim programy z Autostartu, a przed
wejściem do sieci je znów szukać i włączać.
Dzięki.
Piotrek