Re: ASUS P3BF - czemu to nie chodzi tak jak powinno?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 13:01:40 MET DST

Cześć,

> 1. Czy jestes pewny jakosci tej przejsciowki Soltek, jesli masz mozliwosc
to na
> probe wsadz w plyte procesor na Slot 1 i wtedy moze sie cos wyjasni.

Musiałaby być uszkodzona. To zupełnie przyzwoite przejściówki a na 66MHz to
trudno znaleźć złe. Sam używam takiej do znacznie większych częstotliwości.

> 2. Zmien Dimy na jakies inne i wtedy sprawdz - raz mialem tak, ze u kumpla
na
> plycie P2B byly takie same objawy i podowem byly kosci pamieci.

Zdaża się. Miałem już takie dziwolągi co nie lubiły chodzić poniżej 100MHz.
Oczywiście może mieć walnięte ale pisze, że są OK.

> Rafal

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."