Re: ASUS P3BF - czemu to nie chodzi tak jak powinno?

Autor: Rafal Olesinski (SPAM/rafalole_at_it.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 12:57:06 MET DST

Tomasz Slominski wrote:

> Witam!
>
> Zakupilem ostatnio taki oto zestaw:
>
> Asus P3BF
> Celeron 366 PPGA + Przejsciowka Soltek z regulacja napecia
> 2*64MB Dimm z wiecz. gwarancja
> Apollo Savage 4 Pro 32 MB
>
> Po zlozeniu sprzetu do kupy mam problemy z zainstalowaniem Win98
> (zwis podczas instalacji). Win95 instaluje sie, ale tez czesto wykonuje
> zwisy.
> podczas pracy. Sprzet ustawiony nominalnie, bez podkrecen. wszystkie
> elementy
> [...]

Mam dwa typy co do twoich problemow - pierwszy to czysta spekulacja a z drugim
mialem sam do czynienia:
1. Czy jestes pewny jakosci tej przejsciowki Soltek, jesli masz mozliwosc to na
probe wsadz w plyte procesor na Slot 1 i wtedy moze sie cos wyjasni.
2. Zmien Dimy na jakies inne i wtedy sprawdz - raz mialem tak, ze u kumpla na
plycie P2B byly takie same objawy i podowem byly kosci pamieci.
Pozdrowienia
Rafal