Re: ASUS P3BF - czemu to nie chodzi tak jak powinno?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 12:12:18 MET DST

Cześć,

> Po zlozeniu sprzetu do kupy mam problemy z zainstalowaniem Win98
> (zwis podczas instalacji). Win95 instaluje sie, ale tez czesto wykonuje
> zwisy.

Pytania dodatkowe :

1. Czy są na płycie inne karty (np. dźwiękowa) i jakie?
2. Która wersja Bios płyty?
3. Ustawiłeś na micro-switch czy SoftMenu?
4. Jakiej firmy są to pamięci?
5. Czy nie masz konfliktu przerwań?
6. Na jakim sterowniku chodzi Savage4 jeśli instalacja dochodzi do tego
momentu?

Wstępne możliwości :

1. Źle złożony zestaw (np. brak dobrego kontaktu : płyta, procek, pamięci,
karta itd.)
2. Konflikt przerwań
3. Źle ustawione parametry procesora (zworkami lub SoftMenu)
4. Pamięc robiąca problemy poniżej 100MHz
5. Problem z konkretną kartą pierwszego Bios'a np. SB Live!
6. Problem ze sterownikiem np. karty graficznej.

Najczęściej winne są różnego rodzaju konklikty przerwań jeśli sprzęt i
oprogramowanie jest w porządku i nie popełniłeś grubszego błędu.

> Tomasz Slominski

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."