Odp: Co sądzicie o tesice procków w ostantnim Chipie

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 08:18:46 MET DST

Użytkownik Kris <kris_at_hardware.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7qdh5v$roo$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Cześć,

> Aktualnie sprzedawane P2B (rev 1.1) mają ten sam zegar co P3B-F.

> Możesz to zrobić za pomocą taśmy i lutownicy (lub przejściówki ze zworkami
> przypadku Celerona PPGA). I wcale nie ma co 0.05. Dostępne wartości to :
> 2.05, 2.1,2.2, 2.3 i 2.4V (oprócz pierwszego ustawienia jest co 0.1V). Co
> gorsze regulacje masz tylko przy SoftMenu a jak twoja karta graficzna nie
> wytrzymuje 83MHz to musisz i tak je wyłączyć bo AGP 2/3 działa tylko bez
> SoftMenu i cały bajer odpada :-)
Już siebie widze z lutowicą przy płycie głównej, mógłbym co najwyżej
polutować rynny. :-))))
Teraz już większość płyt ma przy SoftMenu.

> niż na starej.
>
> "Podrasujesz" dokładnie tak samo. Jeśli procek mi nie działał w konkretnym
> ustawieniu na 2.0V na P2B to nie zadziałał również na P3B-F.
To sie zgadza ale wieksza możliwość ustawien napiec jest w nowej płycie
ASUSA co raczej nie utrudia overlockingu.

> P2B w wersji 1.1 jest bardzo dobrą płytą a co ciekawsze minimalnie nawet
> szybszą od P3B-F. Oczywiście w szybkości obydwie zostawiają Abit'y daleko
> tyle ...
Może ja źle się wyraziłem ale chpdziło mi raczej o to że Chip mógłby
przetestowć CPU na wielu płytach i wyciągnąc sredią a tak to mamy wyniki CPU
dla systemów opartych o płyty ASUSA.

> PS. Sam używam P3B-F.
To masz szczescie. :-)

> "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to
do
> it, but nobody can agree on how to compare performance."
No comments

--
Pozdrawiam.