Odp: Odp: Seagate vs WD - dlaczego są bee ?

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 22:12:10 MET DST

> Oj... nie wydawał bym tak pochopnej opinii
> na temat mniejszej awaryjności tych dysków...
> Pomimo zabezpieczeń antywstrząsowych bardzo
> łatwo wpadają na nie bad-sectory (ale to
> w sumie normalka w przypadku dużych dysków)

Miałem taką sytuację - w kompie były dwa dyski - Caviar 850 i Quantum FEX
6.4.
Pudło przewróciło się w czasie pracy (kopłem towera).
Na caviarze (mimo że mniejszy!) pojawiło się z czasem 2.2 MB bad-sectorów, a
Q dalej działa bez najmniejszych problemów.

--
={ Michał Młynarczyk }={ michal_at_gorilla.com.pl }=
={ http://www.mich.w.pl - strona z softem - jak darmo dają, to brać trza! }=