Re: awaria twardziela

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 10:44:46 MET DST

>W listopadzie (1998r) kupiłem komputer z dwu letnią gwarancją na wszystkie
>podzespoły. W czwartek padł mi twardy dysk (sprzedawca stwierdził, że
>wysiadł silnik krokowy) i w ten sposób straciłem wszystkie dane z mojego
>komputera. Czy jest przepis zmuszający sprzedawcę do odzyskania danych z
>dysku, a jeśli jest to nie możliwe do wpłacenia odszkodowania.
>Przemek.
>
>KaZ
>Sorry ale takiego przepisu nie ma
>ale nie jestem prawnikiem tylko...
>doświadczonym użytkownikem
>I znam zasady:
1)! Zawsze Rób kopie zapasowe swoich ważnych danych
albo przez nagrywarę (kumpla czy znajomego)
albo przez dyskietki???
dokup 2 HD
albo streamera!!
ale teraz już pewnie do końca życia Będziesz pamiętał

pozdrawiam

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/