Dziwne zachowanie HDD

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 00:04:58 MET DST

Mojego Pentium233MMX podrasowałem do 300Mhz (4x75 )płyta ASUS SP97-V
ziwększyłem nap. rdzenia z 2.8Vdo 2.9V. Płyta obsługuje UDMA -33 . Mam dysk
Maxtor 5.7 UDMA33 i podzczas podrasownia FSB 75Mhz ten dysk wyłanczał się i
włanczał co kilka sekund, po czym przestawał robić takie numery. Po kilku
godzinach normalnej pracy znowu ta sama sprawa. Dodam że funkcje oszczedznia
energi były włączone jako Allways On a HDD jako Disable to samo w shit98.
Jedynie tryb Suspend był włączony po 40min. Po obniżeniu FSB do 66Mhz i
wyłaczeniu trybu oszczedznia energi wszytko wróciło do normy. Czy winą była
po stronie overlockingu czy może funkcji oszczedznia energi. Nie chce
kombinowac aby coś nie zwalić. Czy dzyski Maxtor dobrze znoszą overlocking?
Dodam że podczas tych dziwnych zdarzeń CPU był bardzo rozgrzany co wczesniej
się nie zdarzało , bo sprawdzałem. Czy zamontowanie lepszego wiatraczka dało
by poprawę? Mam jakiś stary z łożyskiem i przy starcie go troche słychać.
Jeszcze coś czy przy kościach RAM SIMM EDO 60ns 75 Mhz nie jest za dużo?

--
Pozdrawiam.