Jaka jest najlepsza karta graficzna PCI?

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 21:39:46 MET DST

Przepraszam za poprzedni post. Szukam najlepszej dostepnej na rynku kary
graficznej PCI. Nie interesuje mnie V3 PCI. Coś z dobrym wspomaganiem MPEG,
i wysoką wydajnością 2D. Wydajnośc 3D ma tu drugorzedne znaczenie. Musi
obsługiwac bez problemu 800x600 32bit (color). Słyszłem że są Rivy TNT pod
PCI czy to prawda?Wiem że ma ona wspomaganie MPEG ale czy w 2D jest
wystarczjaco szybka(AutoCad)? Mam sprzet: Intel Pentium 233MMX pł.gł.ASUS
SP97-V,80MB RAM.
Z góry thx

--
Pozdrawiam.