Re: Bootable CD

Autor: Pawel Piszczalkowski (piszcz_at_insert.com.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 13:20:19 MET DST

Nie wiem za dokladnie ak startuje bootable CD z dosem. Jezeli mam cos w
config.sys i jest ten plik na CD to zostanie to zaladowane do pamieci. I od
razu nasuwa nie podiobne pytanie dotyczace autoexec.bat. Jak mam to
rozumiec????
Aha a jezeli chodzi o podlaczanie CD w locie bez uzycia config.sys to mam
taki programik ktory moze za pomoca tylko autoexec.bat uruchomic CD -
pytanie tylko skad wziasc np: mscdex jezeli nie jest uruchomiony CD!.
Moze wyjasnicie mi tych kilka spraw, a wspolni dojdziemy do czegos
sensownego.
PawelP