forsa

Autor: Voodo (galibara_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 23:55:36 MET DST

przeczytaj ten niestety dlugi list uwarznie bardzo cie o to prosze!!!!
sluchaj wlasnie odkrylem wspanialy sposob na zgarniecie dosyc duzej kasy< w
stosunku do tego co musisz zrobic!!!>
a zrobic musisz nie wiele.........
po pierwsze wejdz na strone ktorej adres podalem na dole tego listu.
po drugie kliknij tam< na stronie> na register for bonus<<czy cos w tym
stylu>>
po 3 w pierwszej rubryce ankiety podaj moj numer< tak aby to mi zostalo
przypisane kilka dolcow:)> numer brzmi 380184
po4 wypelnij ankiete...troche dluga zreszta.........jedynym klopotem moze
byc podanie daty urodzin......trzeba wpisac miesiac/dzien/rok np 12/12/76,
ale jedna uwaga..wszystko moze sie zgadzac < dzien i miesiac > ale jesli
jestes nie pelnoletni<a> to musisz wpisac zmyslony rok inaczej sie nie
zarejestrujesz............
po 5 po wypelnieniu ankiety przejdz do strony < widac bedzie link> gdzie
zaznaczasz jakie reklamy chcesz dostawac> moja rada zaznacz wszystkie:)
bedziesz dostawal<A> gora 150 kb wiadomosci na tydzien < jakies 2-3 min
sciagania>
jesli zaznaczysz wszystko w ciagu 20 dni przyjdzie pod twa strzeche 39$< za
wlasciwie nic!!!> czyli okolo 160 zlotowek!
po 5 czekaj gora 20 dni na kase a pozniej albo i wczesniej:) podobnie jak ja
zachecaj swoich znajomych < za kazdego dostaniesz 12,5$=50 zl!!!!>
jesli nie znajdziesz nikogo mimo to bedziesz przez rok dostawac< la> po 40
zetow niby malo ale trzeba sie starac zachecac ludzi.......!!!!
...co trudno zdobyc nowych ??????
a od czego IRC ,,grupy dyskusyjne????!!!!!!
i jeszcze jedna prosba na koniec:
jesli zdecudujesz sie wziac udzial w tej "zabawie" to odeslij mi tego maila
nawet nic nie pisz tylko odeslij
z gory dzieki!!!!!
powodzenia i duzych zarobkow.Sprobuj a nie pozalujesz!!!!!!
a wiec:
http://www.TargetShop.com/users/level1.asp?REFID=380184
te cyferki na koncu to moj numer < w przypadku jesli nie bedzie wpisany>
pozdrawiam lukasz