Re: Jak zgrac RealAudio Stream(ing) ?

Autor: BeeGeeS (beegees_at_promail.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 22:06:02 MET DST

BarT <barteku_at_venus.wmid.amu.edu.pl> wywalił:
> To tez (tak jak G2) nie dziala ...
> przynajmniej nie tak normalnie . Zauwaz , ze w tym pliku nie ma adresu do
> http ani do ftp ylko do ... (nie pamietam teraz do czego )

Nie wiem jak to jest z np. radiem, które nadaje na żywca, ale utwory w Realu
(np. na mojej stronie) są tak zrobione, że je ściągniesz wykorzystując
opisaną przeze mnie metodę, chociaż nominalnie jest to streaming.

C Ya
BeeGeeS

// Bartek Gliniecki ==> beegees_at_promail.pl \\
|| http://kki.net.pl/napek ||
\\ Nigdy ilość, zawsze jakość //