Odp: problem z modemem

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_lodz.cc)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 22:06:47 MET DST

Użytkownik jUnK|E <james_at_intertele.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:lYYw3.1064$%61.13581_at_news.tpnet.pl...
> mam taki problem z modemem. lacze sie do sieci i wszystko jest w porzadku,
> ale gdy linia jest zajeta klikam na 'anuluj', albo samo sie po chwili
> rozlacza. slychasz pstryk, ale gdy chce wybrac po raz drugi numer pojawia
> sie napis - BRAK SYGNALU WYBIERANIA i slychac krotki sygnal zajetosci.
> dopiero jak wyjme wtyczke z gniazdka jest ok.

Jeśli masz modem Zoltrix Spirit 56 K to jest to prawdopodobne.
Może rozleciał się przekaźnik (stycznik), które jest urządzeniem
elektroniczno - MECHANICZNYM. A mechanika najczęściej płata figle.
A tak na marginesie, ok 40% modemów tego typu może być awaryjna pod tym
kątem.

Floyds.