Re: Odp: Upgrade sprzetu - dylemat.

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 02:08:11 MET DST

asus niby dobra firma ale NIE KUPUJ plyty na ali, kup MVP3 (np. fic albo aopen)
- kup plyte z pelna regulacja napiecia (zebys mial 2.2, 2.3, 2.4 (!!), 2.5, 2.6)

czym rozni sie k6-iii od k6-2 juz wspomniano
k6-iii mozna kupic za ok 500zl brutto !!! (zainteresowanych odsylam na
amd.strefa.com) co sprawia ze sa to IMHO najlepiej wydane pieniadze

jesli chodzi o przetaktowanie to amdeki nie sa wcale takie zle (np moj k6-2 350
dzila do 450 - najszybciej jest na 4*112; conajmniej 50Mhz powienes podkrecic,
probuj na 112), plusem jest roniez mozliwosc zmiany mnoznika

pozdrawiam, amd rulez