Odp: Upgrade sprzetu - dylemat.

Autor: janek (jakula_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 00:00:14 MET DST

Nie wiem, czy zarobisz (zaoszczedzisz) na takim upgreidzie sprzętu. Plyty
SS7 sa w odwrocie, a procki amd slabe. Tania plyte slot 1 BX kupisz za
niecale 400 a celeronka 300a znacznie ponizej 300. Policz.
pozdrowienia jn
Użytkownik Maciej Machacz <xenes_at_ds14.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:TCix3.2096$ua1.28152_at_news.tpnet.pl...